Friday, June 5, 2009

Postkarten

Heute möchte ich euch ein paar Postkarten zeigen die ich für einen Swap bei einem Englischen Forum mache.
Today I would like to show you a few postcards I did and received do to a Swap at a English Forum.


Wir bekommen immer ein Thema vorgegeben.
Das erste Thema war Familie. Ein Thema bei dem ich mich recht schwer tat. Ich hoffe Fiona J. war mit ihrer Karte glücklich.
We always get a Theme once a month. The first Theme was Family. With this Theme I had a problem to come up with something. I still hope Fiona J. Liked her Card.




und dann möcht ich euch noch die super Karte zeigen die Ich bekommen habe von Angela H. aus GB die auch gleichzeitig als Swap Mom fungiert. Ich war begeistert.
And now I want to show you the super card I received from Angela H. From GB. She also is the swap Mom from our Group in this PC Swap. I was thrilled.


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for taking the time to leave a comment. I just love hearing from you!!